IPA Type1 fonty

Matej Cepl ceplma00 at yahoo.com
Wed Nov 14 06:25:05 CET 2001

On Tue, Nov 13, 2001 at 02:09:28PM +0100, Viktor Ber wrote:
> Z TeX Live 6 stačí nakopírovat makra z texmf/tex/latex/tipa a
> fonty z texmf/fonts/source/public/tipa do své texovské
> struktury, zahashovat a je to. Dokumentace je v
> texmf/fonts/tipa.
>
> Bez rpm je to práce na pět minut - dělal jsem to minulý týden,
> tak to mám v čerstvé paměti.

CD nemám (asi je někde v Praze), takže jsem se pokusil o využití
toho, co je na ftp.cstug.cz. Ale stále to není to, co bych si
představoval: to, oč jsem bezvýsledně usiloval bylo přinutit
{La}TeX, aby pro sázení IPA znaků používal Type1 fonty. Ať dělám,
co dělám (viz. archiv dostupný na
http://www.volny.cz/cepls/ps-pdf/tipaman.zip) výsledek je nejenom
v Type3 fontech, ale ještě nějaké podezřelé (gv i acrord se mi na
tom hroutí). Jasně, pokud se vrátím ke staré verzi, tak mi to
pracuje s MF fonty, ale to není úplně nejlepší řešení pro PDF.

Co mi schází a co jsem udělal špatně (mmch, nezapomněl jsem
zupgradovat a spustit updmap v adresáři $TEXMF/dvips/config)?

	Hezký den

		Matěj

Matej Cepl, ceplma00 at yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

KDE is not a windows manager. GNOME is not a windows manager.
Repeat until enlightened.
	-- Pavel Kankovsky in cz.comp.linux