IPA Type1 fonty

Matej Cepl ceplma00 at yahoo.com
Tue Nov 13 22:09:15 CET 2001

On Mon, Nov 12, 2001 at 11:45:48PM +0100, Petr Sojka wrote:
> Ale ono to funguje kdekoliv ;-).

Dílem, ne tak úplně, protože TeX je na Linuxu nainstalovaný od
distributora a tudíž je jeho nasazení bezbolestnější (moje
vlastní zkušenost: MikTeX se mi nikdy nepodařilo rozchodit, ale
je pravda, že jsem se nikdy moc nesnažil), ale hlavně -- ve
chvíli kdy nepoužívám M$ programy nevidím už skutečně žádný důvod
proč se s Pindousy zabývat.

> Je kde jinde nez na CTAN, konkretne
> http://www.cstug.cz/cgi-bin/ctan?tipa.sty

	Děkuji (původně jsem to hledal v Catalogue a tam to asi v té
	době ještě nebylo, či co)

		Matěj

Matej Cepl, ceplma00 at yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

Opinions founded on prejudice are always sustained with the
greatest violence.
	-- Hebrew Proverb