LaTeX to MS document

Matej Cepl ceplma00 at yahoo.com
Wed Nov 14 06:23:38 CET 2001

On Tue, Nov 13, 2001 at 06:44:58PM +0100, Ladislav Dobias wrote:
> Dobry den.

> Ja to nevim jiste, ale do nasich praci na CVUT FEL v Praze
> se pise neco ve smyslu: "Prohlasuji, ze jsem tuto praci
> udelal sam s pouzitim uvedene literatury. Souhlasim s
> vyuzitim teto prace fakultou."
>
> Cili, Vy jste autor, mate autorska prava k diplomove praci,
> ale fakulta muze Vasi praci vyuzivat. Ale jak? Na to
> nestacim, to uz chce pozvat pravnika :-)

Není mi to úplně jasné (a já bych asi něco takového nepodepsal,
pokud bych nevěděl co to vlastně znamená -- což se takhle
zeptat?). Využití díla není zákonný termín, autorské právo zná
termín užití díla, což zahrnuje zejména šíření díla, popř. jeho
zpracování (překladem). Dost bych se divil (a hádal, kdyby na to
přišlo), kdyby do toho někdo chtěl vložit cokoli co by zavánělo
plagiátorstvím, t.j. užitím nad rámec zákonné licence.

Matěj

Matej Cepl, ceplma00 at yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488