Obrazky v pdfTeXu (was Re[2]: rozliseni obrazku pri ps2pdf)

Vit Zyka zyka at cmp.felk.cvut.cz
Tue Nov 13 20:33:08 CET 2001

> Mam take problem s novym pdfTeXem a obrazky: Kdyz vkladam
> obrazky JPEG (velke fotky v rozliseni 600dpi), tak trva
> strasne dlouho, nez se ta fotka nacte (pri TeXovani).
>
> Ja podeziram pdfTeX z toho, ze tu fotku "expanduje" na
> nejakou bitmapu a pote z toho znovu dela JPEG. To se mi ale
> vubec nelibi.

Podle asi dva roky stare informace z pdftex konference to nedela.
JPEG vlozi tak, jak je, bez dekodovani/kodovani. Zaroven konferenci
neprosla informace, ze by to mel novy pdfTeX delat jinak.
Zkusim doma obe verze, zda bude nejaky rozdil.

> Asi pred rokem az dvema to fungovalo normalne - JPEGy a PNG
> to vkladalo tak, jak to nacetlo. Ovsem dnesni pdfTeX to

Ne, PNG format se dekomprimuje a komprimuje se dle aktualni
\pdfcompresslevel.

O vkladani obrazku pdftexem bude clanek v dalsim cisle Zpravodaje.

Vitek Zyka

--
| Vit Zyka, researcher, CVUT FEL|