newbie

Martin Bruchanov bruxy at oceany.cz
Tue Nov 13 21:20:44 CET 2001

In article <9srk07$232$1 at crax.cesnet.cz>, "Jirka Èech"
<cech at student.upce.cz> wrote:

Ahoj,

kdysi, nez jsem presel na Linux, jsem pouzival take MikTeX verze 1.20e
tusim, pocestit ho  je sice pro novacka pakarna, ale je to popsano v archivu
teto konference.

> P.S. Da se nejak jednoduse nahradit korektura preklepu z wordu? Jde mi o
> spellchecker pro cestinu a zejmena anglictinu. Castecne testuje i
> gramatiku a dost se mi libi.

Sharewarovy editor WinEdt5 podtrhava preklepy, da se mu dodat jakykoli
slovnik (ciste ASCII, co radek to slovo, razene podle delky slova a
abecedne), na ftp.cstug.cz se da czech.dic najit...

> Jak dlouho bude
> trvat nez se naucim zaklady latexu, tj. psat, tvorit a vkladat
> jednoduche tabulky a zejmena obrazky. Jo a jaky editor pouzivate na
> editaci zdrojaku dokumentu?

Samozrejme ViM 6.0 :) Zaklady LaTeXu + vkladani obrazku + tvorba tabulek se
da zvladnout za odpoledne, horsi je nez se to cloveku dostane do krve, to
uz trva mnohem dele. Doporucuji LaTeX pro zacatecniky, autor J, Rybicka je
to dost dobre popsano...

BruXy