Rejstrik (index)

Matej Cepl ceplma00 at yahoo.com
Thu Nov 8 20:16:47 CET 2001

On Thu, Nov 08, 2001 at 05:01:39PM +0100, Zdenek Wagner wrote:
> Vetsina unixu je omezena jenom na ISO-8859-2 a nektere starsi unixove
> mailery nezapisuji do hlavicek informaci o kodovani. Nekteri
> administratori windowsich stroju a uzivatele zatvrzele odmitaji standardy
> ISO a maji nastaveno kodovani windows-1250. Kdyby si nastavili, ze ven ma
> mail odejit v ISO-8859-2 a pokud v mailu informace o kodovani chybi, je to
> ISO-8859-2, bylo by po problemech.

To je co jsem chtěl naznačit -- že chyba není na straně lidí,
kteří používají programy, které podporují standardy, ale na
straně těch, kdo si nechtějí nastavit svoje programy, aby
pracovaly správně. A že v jednadvacátém století mi připadne
nedůstojné psát "cesky".

Matěj

Matej Cepl, ceplma00 at yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

We are told that [St. Anthony] once fell into dejection, finding
uninterrupted contemplation above his strength; but was taught to
apply himself at intervals to manual labour by a vision of an
angel who appeared platting mats of palm-tree leaves, then rising
to pray, and after some time sitting down again to work; and who
at length said to him, "Do thus, and thou shalt be saved."
	-- Life of St. Anthony