Poznamky na okraji

Jiri Rybicka rybicka at mendelu.cz
Tue Nov 6 12:30:23 CET 2001

On Mon, 5 Nov 2001, Jan Kos wrote:

> nedavno jsem v latexu zkoumal, jakym zpusobem se sazi poznamky na
> okraji. Vzal jsem si tedy na pomoc vybornou knihu Latex pro
> zacatecniky, ale musim uznat, ze jsem byl kapku mimo.
>
> S normalnimi poznamkami vedle celeho textoveho tela neni problem, ale
> v knize na str. 105 je poznamka vysazena jinym zpusobem (odstavec je
> zuzeny a poznamka posunuta vlevo). V knize je napsano, ze takoveho
> usporadani se dosahne temito prikazy:
>
> \rightskip 3cm\marginparwidth 2.5cm\marginparsep 0pt
>
> Prohlidnu-li si vyznam techto delkovych registru na 64. strane, zda se
> [...]
Dobry den,
autor tim vubec nic nemyslel, protoze se proste a jednoduse spletl. Ta
trojice registru je popsana dobre, jen z mne neznameho duvodu ten posledni
rozmer "upadl", spravne ma byt:

\rightskip 3cm\marginparwidth 2.5cm\marginparsep -2.5cm

Mnohokrat dekuji za upozorneni na neprijemnou chybu, budu vdecen za
vsechny dalsi pripominky.

J. Rybicka.