OT: seskladani stranek pro tisk

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Fri Nov 2 16:09:48 CET 2001

On Fri, 2 Nov 2001, Tonar Zbynek wrote:

> Dobry den,
> omlouvam se, muj dotaz nesouvisi bezprostredne s TeXem a je spise
> zacatecnicky, snad by mi ale nekdo mohl poradit.
> Vyrobim si PS nebo PDF soubory a vysledkem ma byt oboustranne potistena
> brozurka formatu A5 (tj. kdyz se rozevre, tak je to A4 landscape), ktera
> je v miste prelozeni sesita.

Moznosti je spousta (viz FAQ).
Namatkou na urovni DVI: dvidvi, dvibook, dvi2dvi (autor Peter Sagatzki,
neplest se stejnojmennym programem ze stareho CSTeXu, ktery delal neco
uplne jineho). Mozna to dovedou i ovladace z emTeXu, ale s tim si nejsem
uplne jisty.

Na urovni PS: psnup, psbook, ...

Na urovni PDF: plugin od Adobe do plneho Acrobatu (komercni a drahy).

Taky jsem na www.cstug.cz videl odkaz na nejake javovske programy pro
manipulaci s PDF, ale nezkousel jsem je.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://icebearsoft.euweb.cz