Ruzne PDF verze (bylo: Úvod do DocBooku v češtině)

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Fri Nov 2 14:38:57 CET 2001

On Fri, 2 Nov 2001, Petr Olsak wrote:

> To je, myslim, docela trefne. Otazka tedy zni, zda pokud vystavim pdf
> generovane starsim pdfTeXem (jako ostatne vsechny moje vystavene PDF) a
> nekdo si prijde stezovat, ze mu to nefunguje, co mu mam rici?
>
> Mam mu rici, ze to nefunguje kvuli tomu, ze jeho fungl novy prohlizec od
> Adobe nedodrzuje specifikaci PDF od Adobe? Nebo mam pripustit, ze je chyba
> na moji strane? Povazuji to za dulezitou otazku.

Mam sice Acrobat 5 v beta verzi, ale jeste jsem ho nezkusil. Softwarove
noviny si u me objednali recenzi, ale az na ceskou verzi. A kdyz jsem je
predem varoval, ze jsem zvykly prenaset dokumenty mezi platformami a ze
tam napisu, jak jim to nefunguje, tak mi odepsali, ze presne takovou
recenzi chteji. Zatim se mi na tu ceskou verzi neozvali...

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://icebearsoft.euweb.cz