Ruzne PDF verze (bylo: Úvod do DocBooku v češtině)

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Fri Nov 2 14:12:53 CET 2001

On Wed, 31 Oct 2001, Zdenek Wagner wrote:

> Mne linuxovy acroread 4.5 neprecte ani svuj vlastni navod...

To je, myslim, docela trefne. Otazka tedy zni, zda pokud vystavim pdf
generovane starsim pdfTeXem (jako ostatne vsechny moje vystavene PDF) a
nekdo si prijde stezovat, ze mu to nefunguje, co mu mam rici?

Mam mu rici, ze to nefunguje kvuli tomu, ze jeho fungl novy prohlizec od
Adobe nedodrzuje specifikaci PDF od Adobe? Nebo mam pripustit, ze je chyba
na moji strane? Povazuji to za dulezitou otazku.

Pikantni na te veci bylo, ze proprve jsem se s reklamaci nefunkcniho PDF
setkal u dokumentu, ktery se jmenoval ,,Petice za otevrene elektronicke
formaty a programy`` (viz www.linux.cz/petice).

Petr Olsak