CMYK bitmapa v ps

jokr-mrak jokr at phil.muni.cz
Mon Nov 19 14:28:46 CET 2001

Dobrý den,

 moc se omlouvam, ale ne vlastni vinou (samozrejme vinou autoru) jsem
 se dostal do casove presu a nestiham prolezt archiv, kde bych mozna
 nasel odpoved...

  Doposud jsem vkladal obrazku do dokumentu jako *.eps, ale nyni
  potrebuji, kvuli zachovani CMYK barev, vlozit bitmapu. S pouzitim
  baliku graphicx se s tim vyporadam, ale pouze na urovni *.dvi. Yap i
  windvi foto zobrazi, ale kdyz dvi konveruji pomoci dvips, tak mi gs
  ukaze uz jen cerny obdelnik. A v dvips jsem zadny prepinac nenasel.
  Co je treba udelat abych mel v *.ps barevnou (CMYK) bitmapu?

  Diky za rady.

--
S pozdravem,
 jokr-mrak