datum na titulní stran?

Matej Cepl ceplma00 at yahoo.com
Tue Nov 6 21:50:47 CET 2001

On Tue, Nov 06, 2001 at 07:25:14PM +0100, Stepan Kasal wrote:
> Proto bych se primlouval za postup pana Kubena, neni to tak strasne, jak
> se zda:
> Najdete si ve zdrojacich LaTeXu definici \maketitle
> (soubor *.dtx, nebo latex.ltx) a upravite si ji podle svych pozadavku,
> napriklad vynechate datum i s prislusnou mezerou.
> Priste Vam nebude vyhovovat chovani nejakeho jineho makra, tak je nekde
> vylovite, zkopirujete a pozmenite. Je to cesta k samostatnosti a k obdivu
> kolegu.  ;-)

Ani se mi nechce věřit, že jsem schopen opravit rady na takto
vysoké úrovni kabaly, ale dovoluji si poznamenat, že makro
\maketitle je definováno v až v article.cls a ne v latex.ltx.
Alespoň tomu tak je v mém tetex-20000807-1cz1.

Jinak musím přiznat, že mě samotného překvapilo jak celkem
srozumitelné makro \maketitle je.

	Hezký den

				Matěj

Matej Cepl, ceplma00 at yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

Sometimes it is said that man cannot be trusted with the
government of himself. Can he, then, be trusted with the
government of others?
	-- Thomas Jefferson, in his 1801 inaugural address