TeXove systemy a editory (fwd)

Zdenek Wagner - Ustav chem.procesu AV wagner at cesnet.cz
Tue May 29 10:23:25 CEST 2001

On Tue, 29 May 2001, Ladislav Bitto wrote:

> ako iste viete to neide. DVISCR (DOS-ovska verzia Mattesovho ovladaca) nie je
> priamo prepojovatelny s editorom. Z textu mozno nebolo jasne, ze sa vraciam
> na miesto, kde som opustil editor a nie tam, kde som opustil DVISCR.

Jen me napadlo, jestli jste na nejakou metodu neprisel. Finalni sazba se
ale neda delat po blocich, ale vcelku. Strankovy zlom se moc automatizovat
neda. Kdyz potrebuji dodrzet rejstrik a nemohu svevolne zkracovat ci
prodluzovat stranky, musim prelozit vzdy cely dokument a zkontrolovat, zda
mi rucni zasah (treba zmena \looseness) fungoval podle meho predpokladu, a
musim overit, co to provedlo se zbytkem knihy. Nekdy se da vyuzit
\includeonly, ale ne vzdy. Zde je velmi dulezite, aby DVI prohlizec
zustaval na stejne strance. Mimochodem, ghostview to umi taky.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/