hyperref + metapost -> pdf ? - vyreseno

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Thu May 24 14:19:15 CEST 2001

Jan Holeček píše:

> Ta čeština v Bookmarks je vůbec divná věc. Mám pocit, že font pro
> bookmarks si určuje samotný AR. Nicméně v té verzi z webu čeština
> bookmarcích _není_. Moc by mne zajímalo, jak to bylo uděláno (že
> by nějaké makro z LaTeXu?).

Balik hyperref si vytvari pomocny soubor s priponou out, kde jsou
zalozky.
Tento soubor se da editovat, takze jsem diakritiku zrusil, protoze
pri ruznych kodovanich v ruznych operacnich systemech je vzdy neco
sptane.
Kdyz date na zacatek souboru .out \let\WriteBookmarks\relax, nebude se
tento
soubor pri dalsich prekladech menit, a tudiz si podrzi Vase upravy
(smysl
to ma pri zaverecnem ladeni).
Vse tohle lze najit v dokumentaci k hyperref jmenujici se manual.pdf.
:-)

Zdravi
        Jaromir Kuben