hyperref + metapost -> pdf ? - vyreseno

Zdenek Wagner - Ustav chem.procesu AV wagner at cesnet.cz
Thu May 24 12:44:10 CEST 2001

On Thu, 24 May 2001, Jan Holeček wrote:

> Ta čeština v Bookmarks je vůbec divná věc. Mám pocit, že font pro
> bookmarks si určuje samotný AR. Nicméně v té verzi z webu čeština

Presne tak. Pokud Vas zajima, jak se daji bookmarky delat pomoci
Distilleru, podivejte se do meho clanku "Z LaTeXu pres PostScript do PDF"
ve Zpravodaji 1-2/1999. V makrech jsem nedavno nasel a odstranil chybu, v
nejblizsi dobe budou nekde volne dostupna.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/