hyperref + metapost -> pdf ? - vyreseno

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Thu May 24 09:49:08 CEST 2001

Zdenek Jedlicka píše:

> [...]
> celkem uspokojivy vysledek :
>
> - nainstaloval jsem si nejnovejsi dvipdfm (standartne v RH7.0CZ neni)
>
> - v dokumentu jsou zmeny
> \usepackage[dvipdfm]{hyperref}
> \usepackage{nameref}
>
> - v Makefile jsem zmenil dvips na dvipdfm a vyhazel vse, co nebylo potreba
>
> - make
>
> -> hmm, prechroupa to i postscriptove obrazky z Metapostu !!!
>
> Vysledny pdf je vic jak 2x vetsi nez original pdf z netu (ktery, jak jsem
> ale zjistil az ted po nekolika hodinach prace je nejspis vytvoren pomoci

Staci se v AR podivat na informace o souboru.  :-)

> komercniho Distilleru - Producer: dvips + Distiller) a narozdil od nej v
> linuxove verzi AR jde prohlednout. Pri pokusu o precteni pdf z netu jsou
> nejake problemy s fonty - Unable to extract the embedded font
> 'BJAIMJ+cscs10' ...

To mne prekvapuje, protoze slecna Kratka pouziva linux. A ja OS/2, kde
AR
verze 3 (jiny neni) nezobrazi prilis vysoke verze pdf, takze jsem si pri
vytvareni
pdf souboru dal pozor, abych nastavil compatibility level s AR3. A
samozrejme
jsem to zkusil prohlednout. Souobr je optimalizovan.

> Jedina vada na krase je "spatna cestina" v bookmarks, ale to muze souviset
> s nejakym chybejicim fontem.
>
> Treba se to nekomu bude me "pokusniceni" hodit.
>
>           S pozdravem
>
>                         Zdenek Jedlicka

Soubor byl skutecne delan pomoci komercniho Distilleru. Nicmene pouziti
pdf(la)texu je rozhodne mozne, metapostove obrazky lze zpracovat. V
praci
je podrobne popsane, co k tomu potrebujete, pravdepodobne Vam neco
chybelo.
Obecny postscript nelze pouzit, ale vystup z metapostu je natolik
jednoduchy,
ze to H. Hagenovi umoznilo udelat prevodni makra. Zkuste prezkoumat log
soubor, urcite tam muselo byt nejake varovani (nastavil jste
\DeclareGraphicsRule{*}{mps}{*}{} ?).

Zdravi
        Jaromir Kuben