hyperref + metapost -> pdf ? - vyreseno

Zdenek Wagner - Ustav chem.procesu AV wagner at cesnet.cz
Wed May 23 08:59:18 CEST 2001

On Tue, 22 May 2001, Zdenek Jedlicka wrote:

> Jedina vada na krase je "spatna cestina" v bookmarks, ale to muze souviset
> s nejakym chybejicim fontem.

PDF znamena PORTABLE Document Format, ale podle mych zkusenosti ta
prenositelnost je spise prani a ke skutecnosti ma daleko. PDF do verze 1.2
(Acrobat 3) pripousti v bookmarkach pouze pevne dane kodovani, kde cestina
chybi. PDF 1.3 (Acrobat 4) uz umi pouzit UNICODE, ale neni pro vsechny
platformy (a verze 4.5 na mem linuxovem pocitaci sla sice nainstalovat,
ale vubec nefunguje). Tech problemu je vice, nejen v bookmarkach. V jednom
pripade v jedne verzi Windows je v PDF souboru cislice 2, v jine verzi
Windows je ve stejnem souboru na stejnem miste cislice 4 a v OS/2 se pri
prohlizeni teto stranky Acrobat Reader zbori. Tedy, dokud Adobe neprispeje
k prenositelnosti, budeme se muset se spatnou cestinou v bookmarkach
smirit.

> Treba se to nekomu bude me "pokusniceni" hodit.
>
>           S pozdravem
>
>                         Zdenek Jedlicka

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz