TeXove systemy a editory

Zdenek Jedlicka zdenda_j at students.zcu.cz
Mon May 21 16:13:51 CEST 2001

> V cem WinEdt omezuje? Ktery editor zdarma umi to same?

Prave v tom, ze existuje jen pro Win (pro nekoho, kdo je pracuje jen s
Win, to omezeni neni). Nicmene tazatel chtel neco pod Win, takze  to je v
poradku.

Editory zadarmo srovnatelne ba i lepsi nez Winedt: Emacs, vim.

Zapory Winedt (IMHO)- pomalu nabiha (tusim, ze je delan v Delfach), ma
osklive mnohobarevne mnohoikonove vzezreni, pro zacatecnika (pokud se
nepouzije distribuce TeXu, pro kterou je delany) je jeho konfigurace
pomerne obtizna, je to zrout systemovych prostredku (sezere zhruba 2x vic
pameti jak emacs) ...
Co mi na Winedt dost vadi je zalamovani ve wrap modu - mozna jsem neprisel
na to, jak se rozumne nastavi, ale standartne se chova dost zrudne (kdo v
nem delal, jiste vi o cem mluvim).

S pozdravem

          Zdenek Jedlicka