PostScriptove fonty do TeXu: jak na to?

Libor Chocholaty chocholaty at gncz.cz
Mon May 21 11:10:00 CEST 2001

Jaromir Kuben wrote:

> Podivejte se treba na soubor times.sty z PSNFSS a soubory il2phv.fd,
> il2ptm.fd a il2pcr.fd p. Wagnera.
> Zdravi
>         Jaromir Kuben

Diky za radu, byl jsem ted tyden na dovolene bez internetu (jaka pohodicka :-) a
uz jsem na to prisel. Udelal jsem si ty .fd a .sty? (proste, ze udelam
\usepackage{dynagrotesk} a nahradi mi to defaultni bezpatkovy font v TeXu fontem
Dynamo Grotesk. Jen tak na okraj, ma opravdu peknou italiku.

Zatim dekuji a jeste si prectu zbytek debaty, kterou jsem rozpoutal.

S pozdravem, Libor Chocholaty