PostScriptove fonty do TeXu: jak na to?

arnost arnost at cs.cas.cz
Mon May 14 10:50:02 CEST 2001

Dne Po, 14 kvì 2001 jste napsal(a):
> On Sat, 12 May 2001, Libor Chocholaty wrote:

> Zamerime-li se jen na dodane afm a pfb (coz je jedine, co pro TeX
> potrebujeme), pak ty fonty samozrejme s UNICODem nemaji nic spolecneho.
> Fonty jsou udelany tak, ze jmena procedur fotnu neodpovidaji znakum, ktere
> tyto procedury kresli. Mel jsem moznost to vyzkouset na jedne rodine fontu
> Jannon. Abych ji zprovoznil s TeXem, musel jsem si vytvorit specialni
> kodovaci vektor storm.enc, ktery obsahoval ty nesmyslne nazvy posazene do
> mysluplnych pozic. Pokusil jsem se pana Storma upozornit, ze takto se
> [...]

ja zrovna jannon vlastnim a po delsi korepondenci se mi podarilo dostat sadu,
kterou jsem skoro bez problemu (az na chybejici ligaturu ff a nasledne potize s
ligaturou ffi, -- ostraneno diky rade pana Wagnera)  rozchodil.  Je to sada
urcena pro nastup OpenTypu a nevyskytuji se v ni zadne zminene chyby.  Postup
praci kdyztak mohu zverejnit (ke slovu prislo i a2ac, i kdyz ponekud netradicnim
zpusobem) Stejne tak jsem rozchodil Tyfovu antikvu.

 --
Arnost Stedry
Ustav informatiky