cslatex a czech.sty

Zdenek Wagner - Ustav chem.procesu AV wagner at cesnet.cz
Wed May 2 15:37:25 CEST 2001

On Wed, 2 May 2001, Libor Chocholaty wrote:

> Mel jsem s tim problemy v praci, kde to vyresilo pouziti prikazu 'texhash',
> ale doma ne, proto jsem se ptal, jestli se s tim nekdo uz nesetkal, ze by me
> mohl trosku popostrcit.

Ja pouzivam jinou implementaci, takze nedovedu poradit presne, jen mohu
naznacit, kde hledat. V nekterem souboru je naznacena konfigurace. Pro
jednotlive formaty jsou tam uvedeny adresare, kde se maji hledat vkladane
soubory. Adresare pro cslatex musite mit nastavene tak, aby se cslatexovy
czech.sty nasel drive nez babelovsky (nebo se ten babelovsky nenasel
vubec). Predpokladam, ze chyba bude v tomto souboru.

> Diky za odpoved,
> Libor Chocholaty

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz