cslatex a czech.sty

Libor Chocholaty chocholaty at gncz.cz
Wed May 2 15:30:27 CEST 2001

Lubos Kloc wrote:

> Asi by to chtelo uvest konkretneji, co to znamena (chybova hlaseni,
> chovani ....). Jinak se na takto nekonkretni dotaz stezi dockate
> odpovedi.

Jasne, ja jsem puvodne tento dotaz poslal do threadu tetex-1.0.7 a cestina,
kde se o tom mluvilo, ale nikdo neodpovedel. Rekl jsem si, ze je to asi
prilis stary thread, tak jsem to poslal jeste jednou. Jde o to, ze se stale
snazi pouzivat babelizovany latex (nebo jak se tomu spravne rika), i kdyz
latex spoustim skriptem 'cslatex', ktery dela nasledujici:
#!/bin/sh
tex -progname=cslatex -default-translate-file=il2-cs ${1+"$@"}

Takze doma musim pouzivat
\usepackage[latin2]{inputenc}
\usepackage[T1]{fontenc}
a podobne a stejne to jeste neni ono, protoze to neresi preklady Chapter ->
Kapitola, apod..., ceske uvozovky ...

Mel jsem s tim problemy v praci, kde to vyresilo pouziti prikazu 'texhash',
ale doma ne, proto jsem se ptal, jestli se s tim nekdo uz nesetkal, ze by me
mohl trosku popostrcit.

Diky za odpoved,
Libor Chocholaty