tetex 1.0.7 a cestina

Zdenek Wagner - Ustav chem.procesu AV wagner at cesnet.cz
Wed May 2 13:57:15 CEST 2001

On Wed, 2 May 2001, Mmla Kuchta wrote:

> Ja uz opravdu nevim, jak bych Vam to vysvetlil. Ja tu mluvim o
> houskach a Vy zase o rohlikach. Nediskutoval jsem problem se syntaxi
> (manual jsem samozrejme cetl a tedy i vim jak se to pouziva), nybrz
> odlisnosti ceske verze LaTeXu od originalu. Tot vse.

Jenze me hlavne zmatlo, ze jste v LaTeXovem dokumentu pouzil plainovskou
syntaxi. O nekompatibilite mezi cslatexem a babelovskou cestinou vime a
jsou jiste duvody, proc to nejde zatim sjednotit. Snazime se prosadit, aby
babelovsky czech.sty hlasil srozumitelnejsi chybu, protoze zejmena
uzivatel zacatecnik je tim zmaten a nevi, co se vlastne stalo.

> S pozdravem
>
> Mila Kuchta

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz