Rustina - Ligatury

A.Krsek at sh.cvut.cz A.Krsek at sh.cvut.cz
Wed May 30 12:02:44 CEST 2001

Zdravim.

	Uz par hodin (a dni) riesim problem: Potrebujem pisat azbukou.
Podla Cyrillic-HOWTO vyzerala byt cesta najmensieho odporu takto:
---[snip]---
\input cyracc.def
\font\tencyr=wncyr10
\def\cyr{\tencyr\cyracc}
{\cyr
}\end
---[snip]---
A teraz ten problem: TEX mi spaja kombinaciu 'ts' na 'c', nech robim,
co robim. Nie ale hned. Ked namiesto tych troch bodiek napisem 16x
slovo 'spravit{}sya', je to ok. Ak 17x, vo vsetkych slovach okrem
prveho mi spravi danu nahradu.

Samozrejme, potrebujem napisat zmysluplnejsi text, toto je len ako
prezentacia problemu. Co s tym?

Bezim na linuxe, povodne snad Slackware 7.1, texmf-20000804,
teTeX-beta-20001218 skompilovany bez nejakych zasahov. Co sa verzie
tyka, je to after 1.0 beta, najaktualnejsia v dobe, ked som to
stiahol z ftp://ftp.rrzn.uni-hannover.de/pub/local/misc/teTeX-beta/

No a este jednu vec mam na srdci, co ma uz ale az tak nepali: Ten
Washington font je strasny. Co som pozeral rozne cyrillic-patche
do TeXu, tak vsetky potrebne subory (a teda vratane kvalitnejsich
fontov) v texmf strome uz mam. Ako ich teda 'zapnut'? Upozornujem,
ze NECHCEM menit vstupne kodovanie (na KOI8-R ci ine), ten anglicky
opis znakov azbuky mi vcelku vyhovuje - az na problem vyssie.

Som vcelku zaciatocnik, takze ak treba editovat nieco v texmf/*,
poprosil by som konkretne pokyny.

	Vdaka za vsetky podnety, ja som sa uz vycerpal.

				Alexander Krsek
--

e-mail: A.Krsek at sh.cvut.cz			ICQ: 	#105733105
	merlin at platon.atlantis.sk		mobil:  +420 723 442277