Re: Re: nevi nekdo jak vnutit v LaTeXu plovoucímu objektu jako sirku polovinu

Petr Aubrecht aubrech at labe.felk.cvut.cz
Tue Mar 27 09:45:20 CEST 2001

> Plovouci objekty vubec nemaji zadny parametr urcujici sirku. Vystupni
> rutinu zajima jen vyska, abe se dalo rozhodnout, na kterou stranku se
> objekt vejde. Prostredi figure se vubec nestara o to, jakou sirku ma jeho
> obsah. Tedy, predchozi veta je drobna lez, pokud bude obsah sirsi nez
> \textwidth, dostanete chybovou hlasku.

Fuj, omlouvam se. Nechal jsem se unest predlozenym pozadavkem. Muj oblibeny
zpusob urcovani velikosti obrazku je:

\begin{figure}[ht]
\epsfig{file=pictures/overETL.eps,width=0.9\textwidth,angle=0}%
\caption{Obecné schéma ETL}%
\label{fig:overetl}%
\end{figure}

Stejne slo, myslim, spise o matematicke vyjadreni poloviny sirky.