Re: nevi nekdo jak vnutit v LaTeXu plovoucímu objektu jako sirku polovinu

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Tue Mar 20 08:52:43 CET 2001

On Tue, 20 Mar 2001, Petr Aubrecht wrote:

> Co treba:
>
> \begin{figure}[width=0.5\linewidth]

Plovouci objekty vubec nemaji zadny parametr urcujici sirku. Vystupni
rutinu zajima jen vyska, abe se dalo rozhodnout, na kterou stranku se
objekt vejde. Prostredi figure se vubec nestara o to, jakou sirku ma jeho
obsah. Tedy, predchozi veta je drobna lez, pokud bude obsah sirsi nez
\textwidth, dostanete chybovou hlasku.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/