Dva obrazky na strance

Michal Rada michael at atrey.karlin.mff.cuni.cz
Mon Mar 26 13:26:25 CEST 2001

Mozna by slo zrusit [t] i [b]
proste dat newpage a potom ty dva obrazky a pak zase newpage.
Melo by je to pak dat na jednu stranku pod sebe (ev. mezi ne vrazit
\vfill, kdyby jste chtela mit spodni obrazek co nejvice dole.

 MIchal R.

On Mon, 26 Mar 2001, Hana Skoumalova wrote:

> Dobry den,
>
> mam takovyhle problem. Mam na konci kapitoly dva obrazky, ktere patri k
> sobe, a chtela bych je mit na jedne strance. Jeden zacina
> \begin{figure}[t] a druhy \begin{figure}[b]. Kdyz je ale predchozi text
> prilis kratky, stejne se mi "horni" obrazek umisti na predchozi stranku
> dolu a "dolni" na nasledujici nahoru. Zkusila jsem pred ne dat \newpage,
> ale nepomohlo to. Jak tedy odstrankovat pred obrazky, aby byly na jedne
> strance?
>
> H. Skoumalova
> --
> [...]

Michal Rada                                            obor Informatika
michael at atrey.karlin.mff.cuni.cz          Matematicko-fyzikalni fakulta
http://www.kolej.mff.cuni.cz/~michael         Universita Karlova, Praha