symbol

Pavol Habuda bzucino at yahoo.com
Sun Mar 11 20:04:38 CET 2001

Dobry den

ospravedlnujem sa ... chyba je na mojej strane.

Neuvedomil som si, ze prikaze \triangle a \cdot su prikazy matematickeho rezimu.
To znamena, ze su definovane pomocou \mathchar, a teda akukolvek zmenu
fontu ignoruju. Vyskusal som nove makro, ktore by uz malo fungovat, vybral som
tieto znaky nie z matematiky, ale priamo z fontu, ktory je pouzity na ich
vysadzanie.

\def\dottedtriangle#1{%
\font\novy=cmsy10 scaled #1 % computer modern symbol font
      \setbox100\hbox{\novy\char"34}
           \sirkatriangle\wd100
           \divide\sirkatriangle by 2
         \setbox101\hbox{\novy\char"01}
            \sirkacdot\wd101
            \divide\sirkacdot by 2
         \hbox{\box100
               \hskip-\sirkatriangle
               \hskip-\sirkacdot
               \box101}
} %enddef

kde #1 je zvacsenie (v tisicinach) znaku.
Toto by uz konecne mohlo fungovat.

S pozdravom
Pavol Habuda