symbol

Tomas Cajthaml tcajtham at cbox.cz
Sun Mar 11 17:36:59 CET 2001

Dobry den,
velice Vam dekuji za Vasi ochotu mi pomoci, jste jedininy kdo na muj dotaz
reaguje. Bohuzel posledni navod jsem nerozchodil. Nezmensuje mi to tento
symbol, jakykoliv jiny znak z fontu to zmensi podle pozadovaneho zadani, ale
tento nove vytvoreny mat. symbol \dottedtriangle zustava neustale stejne
velikosti. Nevite cim by to mohlo byt?

		Tomas Cajthaml

Dne Po, 05
bøe 2001 Pavol Habuda napsal(a): > Dobry den >  > ospravedlnujem sa, bohuzial
som bol isty cas mimo > internetu.