Je v TeXLive5 CSindex?

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Fri Mar 9 15:39:18 CET 2001

Petr Sojka píše:

> Tuto vseobecnou potrebu zvazil vybor CSTUGu tak, ze
> na projekt portabilniho CSBibTeXu pro vypsal grant noveho
> grantoveho systemu CSTUG.
> Detaily se clenove CSTUG za rok 2000 dozvi ve Zpravodaji 4/00,
> ktery by do deseti dnu mel jit do tisku, a na webu CSTUGu.

Zatim muzete pouzit stavajici csbibtex, ktery pouziva externi
soubory pro kodovani, takze staci pripravit prislusny alp soubor
pomoci programu makealp, ktery je soucasti baliku, ktery najdete
na http://ftp.cstug.cz/pub/tex/./local/cstex94/cstex3/bibtex.zip.
Je tam i dokumentace.
Ve W* by mel bezet, protoze je DOSovy.
Zdravi