cesky MakeIndex (was: RE: Je v TeXLive5 CSindex?)

Richard Sima Richard.Sima at atlas.cz
Fri Mar 9 10:39:52 CET 2001

	Dobry den,

> Narazili jsme na problem s programem MakeIndex. Netridi samozrejme podle
> ceske abecedy a pouzit CSIndex z distribuce Emtexu take neni mozne,
> protoze neumi kodovani win-1250.
>
> Nebo se na ceske rejstriky jde docela jinak?

	Pred peti lety jsem psal text diplomove prace v TeXu na platforme MacOS v prostredi OzTeX. Tehdy jsem pocestil jednak OzTeX, ale musel jsem pocestit i MakeIndex. Proto jsem si sehnal, v te dobe jiz velmi stare, zdrojove kody pro MakeIndex, kde jsem opravil leccos. Prave se divam na ony upravy a moc jim uz nerozumim (a to si myslim, ze jsem jazyku znaly programator). Takze mam dve zpravy, jednu dobrou a jednu spatnou:

	Dobra zprava: existuje moje verze MakeIndex, ktera obsahuje lokalizovane trideni.

		Spatna zprava k dobre zprave: v tuto chvili vim pouze o jedne chybicce, kterou moje uprava ma. A tou je ceske "Ch". Ve vysledem XX.IND souboru je spravne vygenerovan oddil pro skupinu slov zacinajich na "Ch", ale nadpis tohoto oddilu je pouze "C", tzn. musel jsem rucne chybejici "h" dopsat.

	Spatna zprava: moje verze MakeIndex existuje (zatim) pouze pro platformu MacOS.

		Dobra zprava ke spatne zprave: ve zdrojovych kodech jsou "platformni" upravy celkem lehce odhalitelne. V blizke budoucnosti bych mohl najit cas pro vytvoreni lokalizovane verze pro platformu Windows.

	S pozdravem,

Richard Sima

e-mail: Richard.Sima at atlas.cz