Obrazky

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Tue Mar 6 17:47:51 CET 2001

On Tue, 6 Mar 2001, Jakub Zlamal wrote:

> Bohuzel tuhle distribuci neznam, takze jen telegraficky. Aby byl pdf
> pekny, musi byt v ps souboru vytvorenem DVIPSem odkazy na
> PostScriptove fonty. Pokud tam budou vlozeny bitmapy fontu, bude pdf
> skaredy. Musite si zjistit, jestli Vase distribuce TeXu ma (ceske)
> postscriptove fonty. To jak se pripadne ziskaji a nainstaluji je
> urcite v archivu konference (nebo na strance pana Olsaka tykajici se
> instalace csTeXu).
>
> Ohledne volani DVIPSu, prohlednete si dokumentaci, tam je vsechno
> popsano (a urcite to je i v archivu konference).
>
> Jakub Zlamal

Tato odpoved rika skoro vse. Nemam zkusenosti s zadnymi free produkty pro
tvorbu PDF. Mam koupeny Acrobat 4 a pouzivam Distiller. Mam vytvoreny
balik maker, ktere umoznuji pri spolupraci LaTeXu a dvips generovat odkazy
atd. Je to popsano ve Zpravodaji 1-2/1999, je to jiz dostupne v PDF. V
pondeli jsem v tomto baliku nasel nekolik drobnych chyb, nyni dokoncuji
distribuci a balik bude volne dostupny.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/