Obrazky

Jakub Zlamal zlamal at ufi.fme.vutbr.cz
Tue Mar 6 17:41:41 CET 2001

> Pisu skripta a potrebuju do nich dostat obrazky.
> Jelikoz pouzivam 4TeX5.0 instalacni CD, potreboval bych pak vedet, jak se
> pracuje s
> dvips prikaz a s ps2pdf. Pak bych to mohl delat i v EPS formatu. Jenze chci,
> aby to bylo v PDF krasne citelne a zadne rozmazane fonty nebo nejak
> kostrbate.

Bohuzel tuhle distribuci neznam, takze jen telegraficky. Aby byl pdf
pekny, musi byt v ps souboru vytvorenem DVIPSem odkazy na
PostScriptove fonty. Pokud tam budou vlozeny bitmapy fontu, bude pdf
skaredy. Musite si zjistit, jestli Vase distribuce TeXu ma (ceske)
postscriptove fonty. To jak se pripadne ziskaji a nainstaluji je
urcite v archivu konference (nebo na strance pana Olsaka tykajici se
instalace csTeXu).

Ohledne volani DVIPSu, prohlednete si dokumentaci, tam je vsechno
popsano (a urcite to je i v archivu konference).

Jakub Zlamal