jak zakazu deleni na predposlednim radku odstavce?

arnost arnost at cs.cas.cz
Sat Mar 31 14:23:40 CEST 2001

dobry den,

o existenci \finalhyphendemerit samozrejme vim, ale zda se mi, ze nefunguje,
protoze se nejedna o penaltu (tedy nezvysuje badness radky). Zda se mi, ze kdyz
pokud TeX neprojde do tretiho stadia hledani radkoveho zlomu, tak
\finalhyphendemerit vubec neprijde ke slovu. Nebo se mylim? Pak ovsem bez
dodatecnych kejklu s \pretolerance a \tolerance (kterym bych se chtel
samozrejme vyhnout)  nejde deleni na predposlednim radku odstavce nijak
zakazat.

--
Arnost Stedry
Ustav informatiky