Potovni pokukazka A - V

Petr Vanicek vanicekp at utia.cas.cz
Tue Mar 13 09:14:13 CET 2001

Dobry den,

Dostal jsem se pred ukol vytisknout cisla uctu, banky, adresy a dalsi
informace na spoustu
(cca stovku) postovnich poukazek typu A - V. Chtel jsem se zeptat zda
nema nekdo jiz napsane makro nebo kostru dokumentu, ktery by to umel a v
pripade ze ma jestli by byl ochoten ho poskytnout. Nerad bych zbytecne
stravil cas merenim pozice prislusnych kolonek na poukazce.

Dekuji.

--

                                          Ing. Petr Vanicek

|                               | UTIA AV CR                   |
|tel.:  6605 2233               | Pod vodarenskou vezi 4       |
|       6605 2364               | Praha 8                      |
|fax.:  688 46 77               |                              |
|vanicekp at utia.cas.cz                                          |
|vanicekp at vinnetou.site.cas.cz                                 |