Dotaz na ligatury

Richard Sima Richard.Sima at atlas.cz
Wed Mar 7 09:04:51 CET 2001

	Dobry den,

	obratil se na mne kamarad s dotazem tykajici se tvorby a pouzivani ligatur:

Ma font, ve kterem jsou vytvoreny ligatury. Kde a jak se TeXu sdeluje, ze muze pouzivat tyto ligatury, napr. ze "---" vede na znak \charXYZ?

	Ja jsem nikdy font nevytvarel a uzivani ligatur nechavam na TeXu. Ale i presto jsem se pokousil hledat odpovedi v TeXbooku, ale neuspel jsem, resp. jedine misto ktere jsem nasel je v uvodu 9. kapitoly.

	V prohledavanem archivu CSTUGu jsem nasel pouze clanky, ktere popisuji, ze ligatury je mozne delat, ale uz ne jak.

	Predem dekuji za odpoved,

		Richard Sima