TeX live

Zdenek Wagner - Ustav chem.procesu AV wagner at cesnet.cz
Wed Jun 20 10:05:24 CEST 2001

On Wed, 20 Jun 2001, [windows-1250] Marek Penguin Olšavský wrote:

> Clenem jiz jsem, tak mi prosim poradte, kde se k nemu dostat. Stahovat  z
> netu NE, protoze byt mam kvalitni modem, tak ma linka propusti jen asi
> 28.8kb.

Zatim nemam zpravu, kdy budou CD vylisovana a kdy fyzicky dorazi do CR. V
minulych letech to byvalo vzdy zhruba v polovine roku. Pak jej kazdy clen
dostane automaticky, ma-li zaplaceny clenske prispevky na dany rok a ma-li
v databazi uvedenu spravnou adresu. Na www.cstug.cz je databazove
rozhrani, kde si kazdy clen muze overit, zda udaje, ktere o nem v databazi
mame, jsou spravne.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/