Dělení slov s pomlčkou

Stanislav Rataj s.rataj at atlas.cz
Sat Jun 23 00:37:54 CEST 2001

Dobrý den, mám následující problém:
špatně se mi zalamuje slovo, které obsahuje dlouhou  pomlčku, např.
32--bitové
Ponecháno na konci řádku zalomí se tak, že na prvním řádku zůstane 32--
a na druhém řádku pokračuje bitové. Já však potřebuji mít celé slovo
pohromadě,
nejvýše jej rozdělit někde uprostřed slova např. 32--bito\-vé. Zároveň chci
mít konec řádku zarovnaný, takže mi nepomůže ani vložit před uvedené slovo
nějaký \hfill. Nevíte někdo, jak CSLaTeX k něčemu takovému donutit?
(uvedením tvaru 32--bito\-vé ve vzoru pro dělení \hyphenation rovněž
nepomohlo.)
Předem děkuji za odpověď.
S pozdravem
   Stanislav Rataj