CONTEXT - prosby

Radim Uchac uchac at x-base.cz
Tue Jul 24 16:46:50 CEST 2001

Dobry den,
CONTEXT je vyborny produkt, jeho nejvetsi slabinou je ale absence
dokumentace. Neco se da odhadnout z rad bych se zeptal cont-en.tws ale
ne vsechno.

Rad byc se zeptal jak se da v CONTEXTu udelat:
- nadefinoval jsem si \setupheadertexts[text][chapter][pagenumber]
  ale porad se mi v headeru objevuje uprostr5ed stranky cisla stranek
  jeste jednou. Pokud je pomoci \setuppagenumbering "vytesnim" tak mi
  ale zmizi polozky z obsahu. Co mam delat?
- jak se da cele zahlavi podrhnout?
- jak se da nasavit sedive pozadi a oramovat text ktery predstavuje
  nekolik odstavcu
- jak se da nastavit "roztazitelna sirka" u prikazu \blank[??]

diky moc za radu. radim