Dotazy k TeX-Live

Jana Chlebikova chlebikj at dcs.fmph.uniba.sk
Tue Jan 23 08:51:21 CET 2001

[Charset iso-8859-2 unsupported, filtering to ASCII...]

> 	Dobry den,
>
> 		nedavno jsem si naistaloval TeX-Live (posledni verzi, tusim
> ze 5) na PC s ceskymi WinNT 4.0. Mam tyto dve otazky:
>
> 	1. Znakova sada pouzivana pro TeXovani je ISO-8859-2, lze nejak
> nastavit (v TeXu i LaTeXu) kodovani jine, napr. Windows-1250?

Na kodovani fontov nezalezi, pretoze tex pod texlive je schopny pracovat
interne v inom kodovani a prehadzovat to cez "tcp" tabulky. Pozrite
si cs*.bat subory v adresari bin pod win.

Takze nie je ziadny problem s inym (i win-kodovanim) pod TeXLive5.

Zdravi,

Jana Ch.

| Jana Chlebikova, Dept. of Informatics Education                     |
| Faculty of Mathematics, Physics and Informatics, Comenius University|            |
| Mlynska dolina, 842 48 Bratislava                                   |
| Slovakia                                                            |
| tel.: +421-7-60 295 396       e-mail: chlebikj at dcs.fmph.uniba.sk    |
| fax.: +421-7-65 424 826       http://www.dcs.fmph.uniba.sk/~chlebikj|