Dotazy k TeX-Live

Richard Šíma sima at algo.cz
Tue Jan 23 08:40:36 CET 2001

	Dobry den,

		nedavno jsem si naistaloval TeX-Live (posledni verzi, tusim
ze 5) na PC s ceskymi WinNT 4.0. Mam tyto dve otazky:

	1. Znakova sada pouzivana pro TeXovani je ISO-8859-2, lze nejak
nastavit (v TeXu i LaTeXu) kodovani jine, napr. Windows-1250?

	2. Objevil jsem nekompatabilitu mezi verzemi LaTeXu 2.09 a 2e:

% ================================================
% v LaTeX 2e nefunguje
\documentclass{article}
\usepackage{czech}

\begin{document}
\uv{{\catcode`\@=0 @catcode`@\=12 at tt \t}}
\end{document}
% ================================================

% ================================================
% v LaTeX 2.09 funguje
\documentstyle[czech]{article}

\begin{document}
\uv{{\catcode`\@=0 @catcode`@\=12 at tt \t}}
\end{document}
% ================================================

	Mozna ten kus kodu neni zcela korektni - cilem je vysazet ,,\t'' ve
fontu tt. Zajimava je skutecnost, ze kdyz jsem chtel vysazet ,,\n'', tak
jsem ve verzi 2e dostal upozorneni, ze \n neni nefinovano. Pro ,,\t'' je
chyba "extra }". Kde jsem udelal chybu?

	Predem dekuji za odpovedi,

       Richard Sima
       Algo, s.r.o.