DC fonty

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Mon Jan 15 13:40:22 CET 2001

Pavel Chalmoviansky píše:

> Dobry den,
>
> kolega mi priniesol dvi subor zo SciWordu, ktory chcel vytlacit. Potreboval
> som dc* fonty (napr. dcr10). Nasiel som ich na sieti pod nalepkou obsolete.
> Mozete ma prosim nasmerovat niekde, kde sa dozviem, preco su obsolete?

Byly nahrazeny ec fonty, ktere dnes standardne pouziva latex2e v
kodovani
T1 (Cork).

> Jestvuje nejaky nastroj na systematicke  riesenie v pripade, ze clovek nema
> zdrojaky,  ako prekodovat  dvi  a dostat  tam  ine fonty  (aj  za cenu,  ze
> vysledok bude horsej typografickej kvality)?  Skusal som dvips, ale ten ich
> nahradil cm* fontami a zrusil vsetky akcentovane znaky.

Napr. Mattesovy ovladace z emtexu to umi. Ale je treba, aby font mel
stejne znaky a stejne kodovani, jinak to asi nemuze dopadnout moc dobre.
Program dvips by asi mohl pomoci, ale musely by se pouzit spravne
kodovaci
vektory, ktere se zadavaji v psfont.map. Nebo vyuzit virtualni fonty.
Nic ale asi nubude uplne mechanicke.

Zdravi
            Jaromir Kuben