DC fonty

Pavel Chalmoviansky chalmo at fmph.uniba.sk
Mon Jan 15 12:06:24 CET 2001

Dobry den,

kolega mi priniesol dvi subor zo SciWordu, ktory chcel vytlacit. Potreboval
som dc* fonty (napr. dcr10). Nasiel som ich na sieti pod nalepkou obsolete.
Mozete ma prosim nasmerovat niekde, kde sa dozviem, preco su obsolete?

Jestvuje nejaky nastroj na systematicke  riesenie v pripade, ze clovek nema
zdrojaky,  ako prekodovat  dvi  a dostat  tam  ine fonty  (aj  za cenu,  ze
vysledok bude horsej typografickej kvality)?  Skusal som dvips, ale ten ich
nahradil cm* fontami a zrusil vsetky akcentovane znaky.

Vdaka
Pavel

   Department of Geometry               http://www.uniba.sk/~chalmo
   Faculty of Mathematics and Physics   e-mail: chalmo at fmph.uniba.sk
   Comenius University                  ICQ:    92724719
   Bratislava                           tel:    +421-7-60295229
   Slovakia                             fax:    +421-7-65422263