instalace cslatex v Debianu

Michl Ladislav xmichl03 at stud.fee.vutbr.cz
Wed Jan 10 14:38:04 CET 2001

On Wed, 10 Jan 2001, [windows-1250] Marek Olšavský wrote:

> [...]

patrne ten styl budete muset vygenerovat (i kdyz jsem mel za to, ze se
tak stane automaticky pri instalaci baliku). debian obsahuje docela pekne
udelatko texconfig(1)

> Ja pouzivam  Red Hat od verze 5.1  (dneska mam 7.0) a vsude je TeX vcetne
> vsech davek (pdfcsLaTeX, csplain, csLaTeX, AmsTeX, csLAmsTeX, ...) a vcetne
> korektni cestiny iso-8859-2.

hmm, a proc nemate takto korektne nastavenou cestinu sveho mail klienta?

> Ale nejvice se mi ale osvedcilo psat cestinu pres makra (\v{z},...),
> protoze pak nemam problemy, pokud edituju soubory ve skole pod
> "operacnim systemem" DOS.

zato si pridelavate spoustu jinych problemu a patrne jste nepochopil, k
cemu ty ceske fonty vlastne jsou. podivejte se na GNU recode nebo cstocs a
sed, zivot bude mnohem krasnejsi...

>     Nebylo by tedy rozumejsi prejit na Red Hat. Verze 7.0 pry vyjde v par
> nejblizsich dnech v Computer Pressu.

Red Hat not Linux... atp. tohle nemyslite vazne, ze?

> Ptam se jiz podruhe, zda-li nekdo nahodou nezna makra pro vysazeni men:
> Euro, Libra a Yen.

poprve odpovidam: nikdy jsem je nepotreboval, tedy neznam :-)

hezky den.
laďa.