instalace cslatex v Debianu

Marek Olšavský orsm at atlas.cz
Wed Jan 10 11:42:20 CET 2001

-----Původní zpráva-----
Od: Karel Kralert <k.kralert at sh.cvut.cz>
Komu: cstex at cs.felk.cvut.cz <cstex at cs.felk.cvut.cz>
Datum: 9. ledna 2001 22:12
Předmět: instalace cslatex v Debianu

>Nainstaloval jsem cslatex z baliku cslatex.deb a nejela mi podpora pro
>ceske fonty.
>Koukal jsem na stranky cstugu a tam je psano, ze se ma pouzit styl
>czech.sty pro pouziti ceskych fontu. Kdyz jsem si prohledl balik
>cslatex.deb, po souboru czech.sty ani stopy - je problem v tomhle, nebo
>nekde jinde? Csplain mi jede v pohode  i s cestinou.

Ja pouzivam  Red Hat od verze 5.1  (dneska mam 7.0) a vsude je TeX vcetne
vsech davek (pdfcsLaTeX, csplain, csLaTeX, AmsTeX, csLAmsTeX, ...) a vcetne
korektni cestiny iso-8859-2. Ale nejvice se mi ale osvedcilo psat cestinu
pres makra (\v{z},...), protoze pak nemam problemy, pokud edituju soubory ve
skole pod "operacnim systemem" DOS.
    Nebylo by tedy rozumejsi prejit na Red Hat. Verze 7.0 pry vyjde v par
nejblizsich dnech v Computer Pressu.

Ptam se jiz podruhe, zda-li nekdo nahodou nezna makra pro vysazeni men:
Euro, Libra a Yen.
         Diky
                 Marek "Penguin" Olsavsky