Eps a TeX

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Wed Jan 3 14:30:48 CET 2001

On Wed, 3 Jan 2001, Michal Rada wrote:

> [...]
> dokumentu \dokumentstyle[czech,epsf]...
>

> a pak jsem vkladal postscriptove obrazky upravene na sirku dokumentu
> nasledujicim zpusobem:
>
> \begin{center}
> \begin{figure}[htb]
> \noindent\epsfxsize=\textwidth\epsfbox{mobil.ps}
> \caption{Komunikace mezi u×ivatelem a serverem}
> \end{figure}
> \end{center}
>
> V MikTeXovske distribuce LaTeXu mi toto neprojde - jednak neni znamo
> epsf.sty, (objvil jsem, ze tam je epsfig). Kdyz tedy pouziji

epsf.sty je soucasti baliku dvips, takze je dost divne, ze v nejake
distribuci neni.

> \usepackage{epsfig} tak mi preklad projde, akorat ze mi ty obrazky nevlozi
> na misto, kde jsou vlozene, ale vsechny mi vlozi az uplne na konec
> dokumentu. Nemam je tedy tam, kde je popisuji, ale o nekolik desitek stran
> dale - na konci.

Nejspis se obrazek nevejde na stranku. V takovem pripade je LaTeX vlozi na
konec dokumentu (nebo presneji do mista, kde mate explicitni \clearpage).
Pokud skutecne nemate epsf.sty, pak mohu doporucit balik graphicx, ktery
ma velmi bohate moznosti. Pak muzete psat napr.
\includegraphics[width=\textwidth]{obr.eps}.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://members.xoom.com/z_wagner/