Eps a TeX

Michal Rada michael at atrey.karlin.mff.cuni.cz
Wed Jan 3 14:02:33 CET 2001

 Dobry den,

mam nainstalovan MikTeX pod W98. Drive jsem pouzival distribuci EmTEX pro
DOS a latex209. Kdyz jsem mel nejake eps-obrazky, napsal jsem nahoru
dokumentu \dokumentstyle[czech,epsf]...

a pak jsem vkladal postscriptove obrazky upravene na sirku dokumentu
nasledujicim zpusobem:

\begin{center}
\begin{figure}[htb]
\noindent\epsfxsize=\textwidth\epsfbox{mobil.ps}
\caption{Komunikace mezi u×ivatelem a serverem}
\end{figure}
\end{center}

V MikTeXovske distribuce LaTeXu mi toto neprojde - jednak neni znamo
epsf.sty, (objvil jsem, ze tam je epsfig). Kdyz tedy pouziji
\usepackage{epsfig} tak mi preklad projde, akorat ze mi ty obrazky nevlozi
na misto, kde jsou vlozene, ale vsechny mi vlozi az uplne na konec
dokumentu. Nemam je tedy tam, kde je popisuji, ale o nekolik desitek stran
dale - na konci.

Jak to mam v LaTeXu napsat vse spravne, aby mi to hodil do okoli mista,
kam obrazek vkladam, a ne az nakonec dokumentu? Tedy aby mi to chodilo
podobne jako v LaTeXu209.

Diky za Vase rady,
			Michal Ř.

Michal Rada                                            obor Informatika
michael at atrey.karlin.mff.cuni.cz          Matematicko-fyzikalni fakulta
http://www.kolej.mff.cuni.cz/~michael         Universita Karlova, Praha