taky tisk

PETR MACH pm-o at usa.net
Mon Jan 1 20:42:11 CET 2001

Dobry den,

donedavna jsem pouzival dosovy emTeX a nemel jsem
s tiskem problemy. Ted jsem presel na Linux, kde
pouzivam TeX Live 5. A Tady neumim tisknout. Kdyz
tisknu pres lpr, tak to kupodivu jde, aniz bych
cokoli nekde nastavoval, ale pouze v 300 dpi a navic
dokument, ktery ma vic ruznych fontu se vytiskne spatne.
S csr fonty problem neni, nektere me vlastni, ktere
jsem do instalace pridal se taky vytisknou dobre, ale
treba tengwar se nahradi nejakym jinym. Pritom v dvi
prohlizeci (xdvi i dvilx) se vsechno zobrazuje spravne.

Muzete mi prosim poradit, kde a jak se nastavuje tisk
dvi souboru pod Linuxem? Dekuji.

Petr Mach