jadetex, TeX capacity exceeded...

Robert NEDBAL robik at veverka.sh.cvut.cz
Sun Feb 25 15:43:08 CET 2001

Dan Ohnesorg <dan at feld.cvut.cz> wrote:
> Aplikoval jste tenhle patch?

Zkusil jsem to opatchovat, to se nepovedlo, ale kdyz jsem texmf.cnf podle
toho upravil rucne, tak to zacalo fungovat. Mockrat diky.

> Me jde prekladat bez problemu, ale chybi mi ve vysledku nektere pismenka z
> ISO-8859-2.

Takze jsme ve stejne situaci :)  Taky mam v dvi misto nekterych ceskych
pismenek rozsypanej caj.

Zkousel jsem vygenerovat novy jadetex.fmt z upraveneho jadetex.ini, ale bez
uspechu. Bud mi zase zhavaroval tex na capacity exceeded, nebo zahlasil
jinou chybu. jadetex.ini jsem se zkousel upravit podle cslatex.ini,
csplain.ini adt..., ale na to nestacim.

Mohl by prosim nekdo z mistnich TeXwizardu pocestit jadetex? Jestli tomu
dobre rozumim jednalo by se jen o upraveni jadetex.ini na nejaky
csjadetex.ini.

S pozdravem,
Robert Nedbal

ps: upgradoval jsem na