(cs)jadetex, castecny uspech

Robert NEDBAL robik at veverka.sh.cvut.cz
Sun Feb 25 20:43:10 CET 2001

Zdravim,
hlasim castecny uspech. Zahledal jsem v archivu teto konference a nalezl
jsem jeden prispevek, podle ktereho lze docilit ceskych znaku v dvi/ps.
gopher://cs.felk.cvut.cz:70/0R164142-166300-gopher_root%3A%5B_lists.cstex%5Dcstex.2000-10%3B1

Nasledujici postup zafungoval:

1) V souboru jadetex.ltx zmenit radku
\RequirePackage[dsssl]{inputenc}[1997/12/20]
na
\RequirePackage[dsssl,latin2]{inputenc}[1997/12/20]

2) Znovu vygenerovat jadetex.fmt
$ fmtutil --cnffile jadefmtutil.cnf --all
(v souboru jadefmtutil.cnf jsem zakomentoval pdfjadetex protoze delal
problemy)

Potom jsem bez problemu vytvoril ps soubor
$ jadetex soubor.tex; dvips soubor.dvi

Jenze to by bylo asi vsechno moc lehke, ze. Ve vyslednem .ps souboru jsem
nalezl dve chyby:

1) Znak copyrightu `(C)' byl nahrazen znakem pro velke `S' s hackem
2) Nejak doslo k vysazeni odstavcu s radky zarovnanymi do praporu (?) -
proste radky jsou zarovnany pod sebou jen na leve strane stranky

Popsane pocesteni jadetexu je spise osklivy hack, nez pouzitelne reseni. Pri
generovani .fmt souboru i pri naslednem prekladu .tex souboru TeX neustale
repta a hlasi chyby, nicmene .dvi nakonec vygeneruje.

Zdravi,
Robert Nedbal